30 Haziran 2011 Perşembe

Dikkat, bu bir testtir! Uyarıyı dikkate almayınız...


Düğün ilginç bir süreç...

Sadece hayatınızı beraber geçireceğiniz adamla ilgili verdiğiniz kararı sorgulamıyorsunuz. Bir anda bilinçli olduğunuz tüm hayat sürecinde verdiğiniz kararları asıl sorgulamaya başlıyorsunuz.

Evlilik cüzdanı için nikah defterinde açılan yeni sayfa ile hayatınıza da beyaz bir sayfa açma isteğiyle dürtülüyor herhalde bu istek.

Bir anda üniversite yıllarınız, eski sevgileriniz, kariyer çizginiz, mali durumunuz ne yazık ki gözünüzün önünde bir film şeridi hızında geçmiyor.

Sürekli "flashback" halinde parça parça hatırlıyorsunuz. Sorguluyorsunuz. Mutlu olduğunuz, kendinize kızdığınız, unutmak istediğiniz, hatırlayamadıklarınız oluyor.

İçinizdeki bu çarpık duygulardan herhalde en fazla nasibini alan en yakınınızdaki oluyor. Benim durumumda "damat adayımız".

Bu kaosun içinde her hareketini bir 10 sene sonra da bu duygularla mı karşılayacağım sorgulamalarından en fazla O nasibini alıyor.

İnsanın herhalde hayatının en yıpratıcı süreçlerinden biri bu düğün. Etrafımdaki insanlara bakıyorum. Çoğu güzel anılar hatırlıyor ama süreci takip edebilirseniz gerçeğin böyle olmadığını görüyorsunuz.

Evliliğinize attığınız ilk adım aslında evliliğinizin en büyük testlerinden biri de oluyor sizin için.

Bunun sistemin bir parçası olduğuna da inanıyorum.

Bakıyorlar boşanma oranları çok yüksek. Bari diyorlar bu süreci daha da zorlaştıralım ki nikah masasına oturmadan bitsin, hepimizi boşu boşuna uğraştırmasınlar, son dakika iptalleriyle de sigorta sektörü dolaylı olarak da ekonomimiz kalkınsın :)

Merak edenler için "hayır" daha Fransız Bahçeleri'ne gidemedik ve ben bir arpa boyu yol alamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder