30 Haziran 2011 Perşembe

Derginin Derdi Beni Gerdi!


Yapmam gereken birçok liste olduğunun farkındayım. Bu farkındalıkla ben de her akıllı Türk kadının yapacağını yaptım. Gittim piyasada ne kadar düğün, dernek, gelin dergisi varsa hepsini karıştırdım.

Madem öğrendiğimiz dersleri paylaşıyoruz, işte bugünki dersimizden öğrendiklerimiz.

1. Aslında her düğün, dernek, gelin dergisi birbirinin muadili
2. Ne kadar birbirlerine benzeseler de içinize sinip sürekli sayfalarını tahrip ettiğiniz aslında bir dergi oluyor
3. Bu dergiyi belleyip adını unutmamak için not edilmeli, keza hepsinin ismi de birbiriyle şiirsel bir bütünlükte
4. Ayrıca bu dergilerin fiyatları bayağı tuzlu olduğundan bir dergide sabit kalarak bir de dergi bütçesiyle kısıtlı bütçemizi tüketmemeliyiz.
5. Dergilerin gözden uzak bir muhafaza alanı olmalı. Yanlış anlaşılmasın. Aman toz olur, çok arşivci bir insanımdır kaybolmasın vs. diye değil. Bunun salt bir amacı var o da başta damat adayınız olmak üzere bu süreci bilmeyen tatmayan insanların sizi düğün manyağı bir insan sanmaması için.
6. Fiyatlandırma konusunda bir fikir edinmek istiyorsanız da aklınızı en karıştıracak yine dergiler olacaktır. Elbette düğün için Çırağan Sarayında Topal mücevherleri ve Vera Wang giymeyi düşünmüyorsanız. Eğer öyleyse zaten siz dergilere bakmıyor bir düğün organizatörü ile çalışıyor olurdunuz (bunu da dergilerden öğrendim :))

Bu arada internete bakınırken şunu da fark ettim ki hakikaten bu işi saplantı derecesine getirmiş insanlar var ki 250 dolara firmalar check list programları satabiliyorlar ya da Google'da 8 buçuk milyon arama sonucu bulabiliyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder