27 Haziran 2011 Pazartesi

Beklentilerimizi Yükseltmeyelim

Şimdi blog actık ya, genel bir kanı var. Sanki bugün dugunle ilgili tüm kararları vermiş, tüm adımları atmış olacağım.

Ne yazık ki durum böyle değil.

Aklımda en son şey düğün var. Karar vermek gerektikce düşünce bazında uzaklaşıyor muyum, nedir?

Notlarıma baktım aranacak ne kadar çok mekanın. Notunu almışız. Urza, event garden, saklı bahçe...

Hepsine ufak ufak ziyaretlerimi yaptıkca paylaşacağım.

Öğrendiğim bir önemli not da gitmeden birkaç düğün dergisi karıştırıp ipuçları almak. Sorularımı not ediyorum. Bir liste haline gelince de burada paylaşacağım.

Bakalım ne kadar faydalı olacak. Sorularımın en azından biri bile geçerli sayılacak mı?

Acaba diyorum en çok su fransiz bahcelerinde gozum kaldi ya, listenin alt siralarinda ki bir iki mekana daha önce gidip prova mı yapsak :)

Özetle demek istediğim bu bir süreç. Evleniyoruz fikrine bile 6 ayda alıştım hazırlıkları da bırakın adım adım, sindire sindire yapalım.

Görüş ve önerileri, en önemlisi deneyimleri bekliyorum....

Esenlikle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder