2 Ağustos 2011 Salı

Ve eveeettttt...

Oyle buyuk bir karara vardık sanılıyorsa tüm yanlışları düzeltelim. Ne mekanla daha anlaştık ne de dugunle ilgili bir karara varabildik. Allahtan önümüze bir sene gibi bir süre koymusuz bu gidişle bile hersey son dakikaya kalacak. 

Amanin zaman demisken en azından tarihe karar verdim, 28 temmuz 2012. Yazınca da bir kere daha derinden vurduğu gibi 12 aydan az kaldı. 

Ogrenilen onemli derslerimiz devam ediyor bu arada. ikimizde sunu gayet net anladık ki bu düğün konusu artık kalabalık ve arkadas ortamların detaylı anlatılmayacak. 

Nedeni gayet basit! Herkesin - evli olsun olmasın ama herkesin - dugunle ilgili bir planı ve hayali varmış. Amma çok mekan ne kadar farklı gelinlik modeli ne de fazla algoritmik konuk çağırma metodu varmış megerse... Ben asıl bunları duygumda panik oluyorum anladım. Ben ne kadar neysem o kadar da rahatım. 

Artık telaşlar, korkmalar - en azından şimdilik - geride kaldı. 

Şimdi planlı ve programlı ilerleyebilirim. En yakın zamanda da neyin ne zaman yapılması gerektiğine dair bir plan hazırlamak istiyorum. ama bu dergilerdeki gibi gerçekçi olmayan maddeler içermeyecek elbette. Ornegin düğüne 1 gün kala masaja gidin gibi... Beni tanımadan yazdılar galiba, içimdeki kontrol delisi o an sacimla ilgili son kararları verirken nasıl rahatlamamı bekliyor???

Ama her zamanki gibi sizin yorumlarınızı bekliyorum. 

2 yorum:

  1. Sevgili Pırıl :) mriba :)
    o bahsettiğin dergilerden ben de satın aldım,hakkaten de dediğin gibi düğüne 1 gün kala masaja gidin bölümünü okudum..tuhafıma gitmedi,çünkü düğününe sadece gelinliğini giyip gidebilen hatunlardan olamayacağımızı biliyorum :) mekanı organizasyon firmasına,davetli listesini anne-babaya,damatlığı eşine bırakınca geri kalan tek şey gelinliğin ve sen oluyorsun :) ama ben her masadaki boncukları bile tek tek seçmek istiyorum mesela.. aslında biliyo musun bence zaman yaklaştıkça antidepresena başlamak lazım :))

    YanıtlaSil
  2. Demek benim doğumgünü partime katılamayacaksın Pırılcığım çünkü o gün daha önemli bir işin olacak. Şaka bir yana benim de doğumgünüm 28 Temmuz. Harika bir gün olmasını diliyorum senin için. Fena halde aşık olduğum için acil evlenmem lazım; böyle bir çılgın karar ancak akıl başta değilken verilir, evlilik balyozunu yemeden ayaklarım yere basmayacak deyip çok ani bir şekilde evlenmeye karar vermiştim, nişan düğün vb. hepsini 3 ay içinde yaptığımız için benim tüm hazırlıklar çok kolay olmuştu. örneğin giydiğim 2. gelinliği "tamam bu" diye satın almıştım. Ama damat kostümü için 7-8 yer gezmiştik. Mekan sorunsalına katılıyorum, her yerin ayrı zorlukları ve dayatmaları oluyor. Ben aslında Büyükada Lunapark Gazinosunda renkli neon ışıklar, balonlar ve tahta sandalyelerle bir düğün olsun istemiştim ama organizasyonu kolay olmayacaktı. Galiba en güzeli varılacak noktadan çok süreçten keyif almak; düğün hazırlıkları hayatın çok özel çok hoş bir süreci keyfini çıkar derim :)) sevgilerimle.

    YanıtlaSil