4 Ağustos 2011 Perşembe

Bunun teminatını kim verecek?

Hayatta hiçbir zaman çok param olsun istemedim. Beni mutlu edecek seylere sahip olabileceğim kadar param olsun yeter dedim.

Bir yerde okumuştum, "zengin olmak cok seye sahip olmak değil azla yetinebilmektir".

Ama zaten bütün sorun bizi neyin mutlu ettigini bulmak değil mı?

Belki karayip tatili belki en son model bir BMW... Ona sahip olmadan bizi mutlu edip edemediğini nasıl bilebiliriz?

Bu yüzden yıllarca bu kadar parayı heba etmiyor muyuz? Tatile çıkınca mutlu olacağımıza inanıp Tonlarca para ve enerji sarf ettikten sonra yine de mutsuz olmuyor muyuz!

Düğünlerin bizi ve etrafimizdakileri mutlu edebileceğine inanarak planlıyor, paralar harcıyoruz. Ama herkes size diyorki "aman hangi düğünde kim mutlu olmuş"

yeni yeni hayalini kurduğum düğün imgeleri kafamda herkesin alkolden Leyla olup çılgınlar gibi dans ettigi güldüğü karelerle dolu

Şimdi bunların hiçbiri olmayacak mı?

Bilmiyoruz. Kimse de bilemez... Ama ben artık biliyorum ki bu düğünü istiyorum. Sevdiğim adamla evlenmek ve bu ani en sevdiklerimle paylaşmak istiyorum.

Hiç kimse teminatını veremese de ben biliyorum ki bu anda ben mutluluğu yakalayacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder